Catering Danmark

Brand Manager med Digitalt Mindset

Elsker du mad? Er du en dygtig marketeer? Og, har du erfaring med digital marketing og e-commerce? Vil du udvikle dine evner, udfordres, og have et stort ansvar i en spændende virksomhed? Så læs mere her!

Catering Danmark søger lige nu en Brand Manager til at drive vore 2 stærke brands Smageriet og Kokken&Jomfruen, styrke deres digitale synlighed og kunderejsen.

Spændende virksomhed i et marked i vækst
Catering Danmark opererer inden for fødevarer og har stort fokus på online salg via egen webshop til B2C og B2B indenfor catering, måltidsløsninger og kantinemad. Vi brænder for høj kvalitet, den gode kundeoplevelse, og sætter en ære i altid at være opdateret på danskernes madvaner, præferencer samt de førende madtrends. En af vores kerneværdier er, at kunderne altid skal have en positiv smagsoplevelse, hver gang de får mad fra et af vores store og kendte brands, og vi har derfor stort fokus på udvælgelsen af gode råvarer fra de bedste leverandører.
Catering Danmark har store ambitioner for fremtiden, og vi er nu på jagt efter en dygtig og ambitiøs Brand Manager til at drive vores stærke brands på rejsen mod at blive de førende inden for catering branchen.

Skab succes for 2 brands med stort potentiale
Som Brand Manager spiller du en central rolle i at indfri dine brands’ ambitiøse mål for fremtiden. Du får ansvaret for markedsføring og kommunikation af dine brands, og skal sikre at de fastsatte mål på omsætning og indtjening nås. Du planlægger og udfører markedsføringen, og sikrer, sammen med vores dygtige bureauer, en stærk og relevant medieplan. Du vedligeholder og udvikler dine brands, og sikrer at stil og tone er konsistent og relevant for målgruppen, og er med til at sikre en stærk kundeoplevelse gennem alle købsfaser.

Dine hovedansvarsområder:
- Udvikle og implementere den årlige brandplan, herunder udarbejde 360 graders kampagner og stærk online markedsføring
- Løbende styrke dine brands position i markedet, herunder både brand awareness og brand perception
- Ansvar for webshop og SoMe platforme, herunder tilrettelæggelse og løbende optimering af kunderejsen, samt key kpi’s (trafik, conversion, AOV, CLV)
- I samarbejde med produktudviklingen, ansvar for produktportefølje (menuer, retter mm), herunder prissætning og sikring af bruttoavance

Derudover forventes det at du løbende holder dig opdateret på generelle forbruger og shopper insights, følger konkurrent aktivitet på hovedkonkurrenter, og holder dig opdateret omkring de nyeste madtrends

Selvstarter med digitalt mindset og stærke samarbejdsevner
Som person er du strategisk, analytisk og talstærk, ligesom du evner at bevare overblikket over mange igangværende projekter. Du går til opgaverne med stærkt drive og stort engagement, og lader dig ikke stoppe af udfordringer. Du kommer med en stærk forståelse for nye digitale muligheder for marketing effektivisering og relationsopbygning med slutbrugeren. Du er vant til at arbejde med eksterne bureauer, og formår at udfordre dem. Samtidig har du en stærk kommerciel forståelse.

Du er uddannet cand.merc., cand.negot. eller tilsvarende kombineret med 4+ års erfaring fra en marketing stilling i en større FMCG- eller fødevarevirksomhed.
Du har gode projektlederevner, og kommer med erfaring fra en marketing funktion, gerne indenfor brand management,

Din toolbox indenfor online marketing og e-commerce er fuldt up-to-date. Begrebet kunderejse er ikke ukendt for dig, og du har blik for hvordan man bedst styrker synlighed og salg online
Du er datadrevet, analytisk og arbejder hjemmevant i Excel
Du er en stærk kommunikator og er god til at opbygge relationer
Du får mulighed for at gøre en forskel, sætte dit præg og en helt ny og mere digital retning for en stærk og veletableret virksomhed.

Er du interesseret?
Så send os hurtigst muligt en kort, motiveret ansøgning til HRafd@cateringdanmark.dk mærket ’Brand Manager’. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kommerciel Chef, Kathrine Bjerrum på tlf. 5215 9638